BUTAE PEARL CREAM

Produk dari company butae sangat-sangat laris, kualiti dan harganya sangat berpatutan dan mampu miliki. Antara produk yang popular ialah butae powder oil control dan sekarang sudah ada bedak lain lagi ya keluaran butae seperti butae c & e atau selalu dipanggil butae biru, butae vitamin e dan bedak comel mori yang sangat mendapat sambutan hebat sekarang ok. Kini company telah keluarkan produk terbaru berbentuk cream bekas pink yang cute dan semestinya berkualiti dan harga adalah kasih sayang mampu miliki.

Produk terbaru keluaran Butae iaitu Butae Pearl Cream atau Krim Butae mengandungi serbuk mutiara asli mencerahkan kulit, kecutkan jerawat jeragat dan sangat bagus jadikan sebagai asas atau foundation sebelum makeup iaitu sebelum guna powder. Kulit akan kelihatan cerah berseri. Krim butae ini mempunyai kelulusan di Thailand. Brand sama dengan bedak yang tengah meletup sekarang ini ya. Krim butae juga berbau sangat wangi lembut. Tiada bahan kimia bahaya, selamat digunakan.

Cara guna krim butae sangat mudah, pastikan kulit muka bersih sebelum menggunakan. Sebelum guna sila baca label produk untuk info lanjut. Formula krim butae terbaru ini adalah special formula iaitu campur dengan vitamin e. Memberi kesan lebih baik.


RETAIL RM10.00 (RM15.00 PASARAN)

ORDER/PERTANYAAN 
WHATSAPP : 019-5149989  (NOCALL)

ATAU PM FB PAGE : - GEDUNG CANTIK



SEMUA PRODUK BORONG & RUNCIT 
 CARI PRODUK APA ? TAK ADA DALAM BLOG?
BOLEH WHATSAPP TANYA ツ
____________________________________

ORDER/PERTANYAAN 
WHATSAPP : 019-5149989  (NOCALL)
PM FBPAGE : KLIK LINK- GEDUNG CANTIK

____________________________________

✿ PROMOSI / HARGA SEMASA ✿
FOLLOW : INSTAGRAM 

✿ ATAU TERUS WHATSAPP ✿

No comments:

Post a Comment