SUPRA FOUNDATION BY KRYOLAN


gambar ni mcm biase la ihsan mr.google..hehe

hi!!!! sesiapa yg nak dapatkan supra krylon foundation..Saya ada jual..Pakai foundation ni series kulit mmg jadi cantik..aPape jenis kecacatan di muke pun die cover..Bagus sangat! 
saya dah try n saya mmg suke n dah jatuh hati.... Muke jadi, GLOW, GEBUSS...Yang penting tahan lama n tak berminyak...

Nak beli yang besar tu mmg tak la kan...Beratus2 tu..Jurumakeup boleh la beli besar...Setakat nak pakai kat muke sendiri..Better beli kecik je..Yang dah di repackkan kecik2..

Brand KRYLON ni memang famous di kalangan jurumakeup professional n artis2 kite..nak tahu ape rahsia artis2 Indonesia yg sinetronnye kite duk layan petang..n mulut tak berhenti2 duk kata.."cantiknye kulit die orang ni",,,"gebunye la minah indon ni" ...haaaa..inilah rahsianye yang dah tak berapa rahsia lagi...hehe
 Kite pun boleh dapat kulit yang gebu n cantik mcm tu hanya dengan supra krylon foundation..


BETULLL!! TAK TIPU LA..

Harganye memang berbaloi...7g untuk hanya RM30 (SM) ; RM35 (SS) sahaja...Murah kann..

Boleh pakai untuk 2-3 bulan bergantung ats pemakaian...Ingat 7g bukan 5g....7g! 
Takut terkeliru dgn yg other seller jual..hehehe

SUPRA KRYLON yg Intan jual ni mmg ORIGINAL k..Saya dapat dari mak andam yg dah 10 tahun kerja duk bermakeup2 orang.. 

*saya just jual 3 code warna je ye yang mmg Hot !! Hot !! Hot !! sgt2.... 

Intan ada 3W, 4W & NB ye... kat bawah saya kasi gamba & saya kasi panduan pilihan color....

Unt code 3W , warna dia sesuai tuk org yg kulit dia cerah contoh cam Rita Rudaini.... Banyak skaran customer Intan yg bkulit cerah request code nih... Especially yg bkulit cerah...

Tapi kalau kulit kuning langsat / hitam manis cam saya nih (Perasan hehe) betterr amik NB / Natural Beige... Kalau Artis cam kulit Vanida Imran..... Kebanykkan customer Intan lebih suka amik NB coz mmg sesuai ngan semua jenis kulit....

Memang umum tau yang kulit artis mmg sgt cantik kan... My point is that, eventhough kita bukan artist, kita msih boleh kelihatan cantik... Nah, SUPRACOLOR...Rahsia yang menambahkan lagi kejelitaan para artis... Tak perlu lah tebal2..Secalit sudah mampu memberikan kesan seperti kulit barbie doll... Juga sesuai sbg penghadang matahari yang membuatkan kulit gelap... Dah makan Vitamin c, kulit dah cantik kan...So dgn gabungan Supracolor, anda mampu tampil lebih jelita....

Cara Menggunakan : 
Ini saya kasi Langkah demi langkah ye unt kelihatan Superb & Glamor ;)
1) Cuci muka dari kotoran / Minyak.
2) Calit Supra & Sapu di sudut empat muka anda ... Dahi, Pipi, Dagu & Hidung....
3) Uolls boleh menggunakan span basah / jari unt sekatakan Supra di wajah.
4) Pakai sedikit bedak (Saya pakai Bedak Arab / Russet heheh) unt membuat lapisan asas pada wajah unt tahan lebih lama...
5) Tadaaaa.... Skarang uolls also dah cun & glamour dengan Supra ;)

CEPAT2!!GRAB IT NOW!!
RM 30 / 7g
(Free Postage unt Semenanjung)
(Tambahan RM5 unt Sabah / Sarawak)

TESTIMONI..














No comments:

Post a Comment